Alla inlägg under mars 2010

Av Hanna Johnsson - 31 mars 2010 19:15

En riktig slappedag.. de enda jag har gjort e o suttit/legat här vid datan, kollat på tv, duschat, sovit nån timme, ätit och... inget mer.

Trött o lite lat idag.

O för ett par timmar sen åkte Magge iväg på match, Gnosjö.. långt iväg o hemma sent. Tråkigt.


Haha, i ungefär 15-20 min har de låtit ifrån badrummet som om nån granne borrat, så badkaret har vibrerat o de ramlade ner några grejer från kanten tom. Tänkte att så länge kan dom ju inte hålla på o borra utan pauser.

Sen nu när mamma kom, så gick vi in o kollade igen, o då låg magges rakhyvel på badkarskanten o vibrerade o rörde sig fram o tillbaka. HAHA. Att den ha kunnat sätta igång själv.. knasigt.


Imorgon ska jag till Emma o bebben :) Mys! Sen på eftermiddan ska vi till Anne o äta middag.


Nu går jag.

Av Hanna Johnsson - 30 mars 2010 13:34

Vaknade imorse av en underbar nyhet.. som jag först inte fattade. haha :)

Emma skrev "färdknäppen fungerade, han var ute fem över sju :)"

De första jag tänkte på var David.. han kör ju färdtjänst. Haha. Ja man är ju inte så klar i skallen alltid.

Sen fick jag en bild på sötingen <3 Åh va jag längtar tills jag får träffa dom!


Igårkväll fick jag nog känna på riktiga förvärkar, de där molande mensvärks tramset är ingenting.. detta var.. aaaoo!!! Lipet var nära :)

Hade mycke o långa sammandragningar hela natten och idag också.

Barnmorskan hade lite problem imorse o hitta blygdbenskanten när hon skulle mäta magen, var helt spänd.

Kanske var bowlingen som gjorde de, får se om jag kan bowla nästa match, som är om två veckor.. om inte plutten kommit, o då får vi nog va beredda på att de kan sätta igång :)


Magge var rolig innan, han sa att vi måste packa BBväskan nu, för om vi ska åka in snart så har vi inga grejer me oss o då kommer jag börja skrika om det där.. o då drar han. Haha :D

Eftersom Macke nästan skämdes över Emma imorse så kan jag tänka mig att Magge kommer skämmas över mig. Jag tål ingenting, så jag hoppas jag hinner få den smärtlindring som hjälper bäst. Jag är jätte orolig att jag inte ska klara smärtan. Hjälp..


Ska nog cykla till affären med Lina om en stund, hon var lite trött i bena nu efter jobbet så hon ville vila en stund. Solen kikar fram igen.. så vill ju passa på o va ute. 

Älskar dagar när jag e såhär pigg och inte har ont i ryggen.. det är sån lycka att kunna röra mig utan o se ut som en gammal kärring :)


Fick mess från Heidi inatt, dom är i Kina, och idag/imorgon ska de till Peking. Va kul! Men dom hade lite hemlängtan nu efter 2 veckor, hoppas de går över, för dom har lika länge kvar.


Nahe nu ska jag göra lite nytta. Hejhopp

Av Hanna Johnsson - 29 mars 2010 11:47

Syster Sara har hjälpt mig göra en ny blogg.

De e sjukt va dålig jag har blivit på datorer, innan var jag riktigt duktig på sånt här :P


Nu ska jag försöka skriva dagligen.. även om det bara blir ett par rader.


Nu har iallafall gubben varit här, det var en varmvattensmätare bakom badkaret han skulle byta. Synd, annars hade vi ju kunnat duscha gratis :)

Förstår inte riktigt att folk gnäller så mycket på de där mätarna, att det är nåt fel på dom eller att Olofströmshus lurar dom på pengar när hyran blir högre. De beror ju helt på att man har elementen på fullt eller duschar 30min varje dag m.m

Jag o Magge har alltid fått mindre i hyra de gånger den månaden kommit. För vi har tänkt på att inte slösa i onödan. Och visst har de varit några dagar i vinter, som vi fått höja elementen för att de varit riktigt kallt ute och då också inne.. men sen sänkt de igen.

Men alla e olika.. vissa vill ha de riktigt varmt hemma o vissa lagom :D


Känns som om plutten gör kullerbytta i magen, vilket är omöjligt för den nu.. hur gärna den än vill :) Så jag ska börja städa nu så somnar h*n nog.

Imorgon är de BMbesök, planera smärtlindring inför förlossningen. Förhoppningsvis det nästSISTA. Har en tid till den 13/4.. sen vill jag inte dit mer :)


Ha de

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards