Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Lulla lunt

Av Hanna Johnsson - 10 april 2010 18:40

Godkväll.


I förmiddes blev de frukost med Magge, Mamma, Bodil, Matte och Amanda. Trevligt me lite trängsel på vårt lilla köksbord :)

Därefter körde jag o mamma till Sölvesborg, till thaiaffären, de hade slut på vårrullspapper här nere, men där fanns de.


Jag köpte två stora dunkuddar igår, och dom luktar inte hallon.. har haft de ute på vädring hela natten o puffat och donat på dom. Tog in dom i förmiddes o klädde på dom o in me dom i sängen.. lukten var nästan borta. Men ack så fel jag hade. När jag skulle lägga mig o vila innan så luktade de pyton igen. Ska jag behöva tvätta dom, trodde de skulle räcka o vädra? 

Nu är dom ute igen iaf, o får stanna där tills jag vet.


Jag e helt svullen, mina ben, mina fötter.. fick knappt på mig tygskorna innan o nu när tightsen skulle på så va de kämpigt.

Har inte gått upp mer än 1 kg sen början på feb, men nu på bara några dagar har jag gått upp nästan 3. 

Men jag har varit väääldigt hungrig, nästan konstant några dagar nu.

1 kg till så väger jag 90 pannor. Haha, va läskigt, men de ska bli "kul" snart att för engångsskull i mitt liv få jobba på o gå ner i vikt.


Have a nice night.


 
 
Ingen bild

Storasyster

10 april 2010 19:12

Tror inte det är så roligt att kämpa för att gå ner i vikt. Men det ska nog gå bra sen lilla stumpis. Prova tumla kuddarna. Jag ska tvätta i morron.

 
Ingen bild

mamma

11 april 2010 03:41

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Johnsson - 10 maj 2010 10:48

Nu var det längesen jag skrev.. men jag har inte mkt tid vid datan.. facebook är jag numera mest inne på mobben :)   Livet är iaf helt underbart, vår lilla dotter är så fin och snäll. Och förlossningen gick bra, men det var ett jääävla jobb kan...

Av Hanna Johnsson - 29 april 2010 22:20


Nybadad :)        

Av Hanna Johnsson - 21 april 2010 06:11


Ja de ska jag.. för jag sover mkt bättre när jag väl lägger mig o vilar om dagarna. Igår iallafall.. nätterna är piss. O inatt har min hals varit värre.. :( Steg upp för en stund sen, kände att de va dags o prova me lite te. Det är skönt under dric...

Av Hanna Johnsson - 20 april 2010 08:22

Jag har sovit såå dåligt inatt :( jävla tråkigt. Vaken mellan 3-halv 5, sen lyckas jag "somna", o drömmer att jag håller på o kvävas, ni har säkert varit me om när man inte kan röra sig, men ändå är "vaken".. oftast känns de då som det är nån jämte s...

Av Hanna Johnsson - 19 april 2010 09:31


Godmorgon tröttisar.   Igår var jag, mamma o Lina på Ikea.. fatta ni hur trött man blir av o gå där o va höggravid.. aah. Mina fötter värker fortfarande. Snart är jag förhoppningsvis många kilo lättare och kommer känna mig som en fjäder :) Wooh...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards