Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Sunday

Av Hanna Johnsson - 11 april 2010 10:53

Ja lite sol har vi idag, än sålänge. Men igår ville den inte va me mer än på förmiddan. Blir väl så även idag.


Var hos mamma igårkväll och åt, de hade gjort vårrullar och det var mkt gott. Efter 5 min så stegrade magge bordet så jag fick öl på mig o över maten. Haha, så jag fick bära mammas kläder resten av kvällen.

Jag gick hem framåt 2 och sov.

Hela ligan kom hit vid 3 o skulle lämna magge, som har problem me o hålla sig vaken i onyktert tillstånd. Så jag vaknade, blev inte glad. Så de gick hem till mamma igen för de ville kolla klart på UFC? Magge var ju tvungen o följa me fast jag visste att han skulle somna direkt. Vilket han också gjorde. Enligt Pilla så somnade både Jani o Magge efter några min. Så lilla gubben har sovit hos svärmor inatt. Gud va sött :)

Jag kunde inte somna förrän halv 6, låg o kollade på tv och bebben hade gymnastik i magen, i 2h innan den lugnade sig o då kunde jag somna. Jag tror den va lika irriterad på pappa som jag.


Vad ska vi hitta på idag då.. Lina vill på hockey.. men jag tycker det känns onödigt o betala 120kr när dom inte spelar för något. Det är dyyyyrt.


Nu har vi iaf bestämt namn till vår plutt. Vi har haft problem med pojknamn då magge inte velat nåt annat än Léon. Vi har haft några förslag men inget som klickat.

Och iomed att Annika bestämt att om deras plutte var en pojk så skulle den få de namnet, så då fick vi välja bort de. Men nu fick de en fin flicka, så vi tycker att nu spelar de ingen roll.

O flicknamnet har jag varit fast vid i månader.. magge var osäker i början men nu gillar vi det lika mkt.


Leya Felicia Mikkonen eller Léon William Mikkonen

                                        


Nu kurrar magen så dags för frukost.


 
 
mia

mia

11 april 2010 14:33

ååhh så fina namn:)

http://dettafixarmia.blogspot.com

 
syster sara

syster sara

11 april 2010 15:11

Tycker de blir mycket fina namn!

http://SaraJohnsson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annika

13 april 2010 11:17

Ja, nu blev det ju en liten Lova för vår del så nu är det fritt fram med Leon för er. :) Men det hade det såklart varit även om vi hade fått en liten Leon. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Johnsson - 10 maj 2010 10:48

Nu var det längesen jag skrev.. men jag har inte mkt tid vid datan.. facebook är jag numera mest inne på mobben :)   Livet är iaf helt underbart, vår lilla dotter är så fin och snäll. Och förlossningen gick bra, men det var ett jääävla jobb kan...

Av Hanna Johnsson - 29 april 2010 22:20


Nybadad :)        

Av Hanna Johnsson - 21 april 2010 06:11


Ja de ska jag.. för jag sover mkt bättre när jag väl lägger mig o vilar om dagarna. Igår iallafall.. nätterna är piss. O inatt har min hals varit värre.. :( Steg upp för en stund sen, kände att de va dags o prova me lite te. Det är skönt under dric...

Av Hanna Johnsson - 20 april 2010 08:22

Jag har sovit såå dåligt inatt :( jävla tråkigt. Vaken mellan 3-halv 5, sen lyckas jag "somna", o drömmer att jag håller på o kvävas, ni har säkert varit me om när man inte kan röra sig, men ändå är "vaken".. oftast känns de då som det är nån jämte s...

Av Hanna Johnsson - 19 april 2010 09:31


Godmorgon tröttisar.   Igår var jag, mamma o Lina på Ikea.. fatta ni hur trött man blir av o gå där o va höggravid.. aah. Mina fötter värker fortfarande. Snart är jag förhoppningsvis många kilo lättare och kommer känna mig som en fjäder :) Wooh...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards