Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Laajk!

Av Hanna Johnsson - 13 april 2010 20:39

Tur att ni inte kommenterade inlägget om kuddarna, för hade ni skrivit att de inte finns nåt annat sätt än o slänga de, så hade jag gjort de.

Kanske inte, men nu har de legat på balkan o lukten börjar försvinna. Wohoo. 


Oj va jag har cyklat idag. Först till BM i förmiddes, i eftermiddas när Lina slutade så cyklade jag till hotellet och vi sen vidare till Pappa, o nu ikväll har jag mött Mamma från jobbet.. shit vilken jobbig väg dit.. nästan så att jag aldrig vill göra om de :P 


Gick bra hos barnmorskan.. förutom när jag upp o ligga på britsen.. det är de värsta jag vet. Ryggen tål inte de. När jag väl lagt mig me knäna uppe o jag sen skulle räta ut dom.. så gick de inte, jag kunde inte röra mig, jag kunde inte ens få bort mina händer som jag hade under rumpan. Jag var låst. Hon fick skynda sig o känna hur bebben låg och lyssna och sen torka bort gelen från min mage och jag kunde tillslut rulla av. 

O vi sa att jag inte ska behöva ligga på den igen. Nåja, inte förrän nästa graviditet :)


Har anmält oss till föräldragrupp på fredag.. de va på tiden.. fick inbjudan igår.. så vi får väl se om vi hinner me de. Förhoppningsvis inte :P 


Nej nu ska jag titta på DH.

Hej

 
 
Sara

Sara

17 april 2010 17:39

Så illa kan de väl inte lukta? ..Eller luktar de grispiss? :O

http://SaraJohnsson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hanna

18 april 2010 10:36

Johoo. Du köpte väl också såna? Grispiss är bara förnamnet! Haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Johnsson - 10 maj 2010 10:48

Nu var det längesen jag skrev.. men jag har inte mkt tid vid datan.. facebook är jag numera mest inne på mobben :)   Livet är iaf helt underbart, vår lilla dotter är så fin och snäll. Och förlossningen gick bra, men det var ett jääävla jobb kan...

Av Hanna Johnsson - 29 april 2010 22:20


Nybadad :)        

Av Hanna Johnsson - 21 april 2010 06:11


Ja de ska jag.. för jag sover mkt bättre när jag väl lägger mig o vilar om dagarna. Igår iallafall.. nätterna är piss. O inatt har min hals varit värre.. :( Steg upp för en stund sen, kände att de va dags o prova me lite te. Det är skönt under dric...

Av Hanna Johnsson - 20 april 2010 08:22

Jag har sovit såå dåligt inatt :( jävla tråkigt. Vaken mellan 3-halv 5, sen lyckas jag "somna", o drömmer att jag håller på o kvävas, ni har säkert varit me om när man inte kan röra sig, men ändå är "vaken".. oftast känns de då som det är nån jämte s...

Av Hanna Johnsson - 19 april 2010 09:31


Godmorgon tröttisar.   Igår var jag, mamma o Lina på Ikea.. fatta ni hur trött man blir av o gå där o va höggravid.. aah. Mina fötter värker fortfarande. Snart är jag förhoppningsvis många kilo lättare och kommer känna mig som en fjäder :) Wooh...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards