Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Skärtorsdag

Av Hanna Johnsson - 1 april 2010 23:15

  


Längtar som en tok efter vår lilla älskling nu när jag fått träffa Emmas lillkille. Han e så snäll o nöjd :)


I eftermiddas gick/cyklade vi till Anne. Jag började me o gå, men jag traskade nog på fortare än jag klarade av, fick jobbiga sammandragningar innan vi ens va förbi alla husen här på smålandsgatan.. så efter ett tag fick jag ta över cyklen.

Är rätt stolt över mig själv att jag klarade cykla uppför hela backen vid Vilbokshallen, me tanke på min tjöcka mage och grymt dåliga kondis :P

Svärmor bjöd på riktigt god mat.. lax, potatis och en mycke god hemmagjord kall sås :)


Jag har haft tråkigt ikväll.. har fått titta på tv i sängen.. för magge sitter o svär i soffan åt att han suger på COD :D

Men snart ska vi se filmis o mysa <3


Imorgon vill jag ut o gå en lång runda.. i min egen takt.. ska röra på mig så mycke som möjligt så vi kan föda barn snart. Vi tror inte att vi ska behöva vänta så länge till.. hoppas de stämmer. Får väl köra på lite alltmöjligt som kan få de o sätta igång ;P

Nu är de ju snaart bara 2 veckor kvar till BF.


Nej nu får de räcka med data för ikväll.

Sov gott o dröm sött!

 
 
Syster Sara

Syster Sara

3 april 2010 09:45

Han är så söt Bobbi :) Fy vad jag längtar!

http://SaraJohnsson.bloggplatsen.se

 
Titti

Titti

3 april 2010 21:04

Hoppas att din bebis också kommer snart.. Det är verkligen en dryg väntan i slutet! Spännande att se vad det är för en liten bebis du har i magen.. =) Kram o lycka till =)

http://www.titttti.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Johnsson - 10 maj 2010 10:48

Nu var det längesen jag skrev.. men jag har inte mkt tid vid datan.. facebook är jag numera mest inne på mobben :)   Livet är iaf helt underbart, vår lilla dotter är så fin och snäll. Och förlossningen gick bra, men det var ett jääävla jobb kan...

Av Hanna Johnsson - 29 april 2010 22:20


Nybadad :)        

Av Hanna Johnsson - 21 april 2010 06:11


Ja de ska jag.. för jag sover mkt bättre när jag väl lägger mig o vilar om dagarna. Igår iallafall.. nätterna är piss. O inatt har min hals varit värre.. :( Steg upp för en stund sen, kände att de va dags o prova me lite te. Det är skönt under dric...

Av Hanna Johnsson - 20 april 2010 08:22

Jag har sovit såå dåligt inatt :( jävla tråkigt. Vaken mellan 3-halv 5, sen lyckas jag "somna", o drömmer att jag håller på o kvävas, ni har säkert varit me om när man inte kan röra sig, men ändå är "vaken".. oftast känns de då som det är nån jämte s...

Av Hanna Johnsson - 19 april 2010 09:31


Godmorgon tröttisar.   Igår var jag, mamma o Lina på Ikea.. fatta ni hur trött man blir av o gå där o va höggravid.. aah. Mina fötter värker fortfarande. Snart är jag förhoppningsvis många kilo lättare och kommer känna mig som en fjäder :) Wooh...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards