Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Hanna Johnsson - 10 maj 2010 10:48

Nu var det längesen jag skrev.. men jag har inte mkt tid vid datan.. facebook är jag numera mest inne på mobben :)


Livet är iaf helt underbart, vår lilla dotter är så fin och snäll.

Och förlossningen gick bra, men det var ett jääävla jobb kan jag ju säga. Allt var värre än jag trodde.


De roliga var att jag ringde förlossningen innan 11 på fredan, o fick en tid kl 15.. eftersom jag på kvällen innan trodde att jag läckt fostervatten. Men hon sa att om de inte kommer mer vatten, och vi tycker de e onödigt o köra så långt så behöver vi inte komma.

När kl var 12.15 så fick jag en värk.. kändes precis som förvärkar jag haft innan.. o de fortsatte med fler värkar.. men jag förstod inte att de va på riktigt då. Gjorde ju inte så ont.

Gick på toa innan vi skulle köra och då gick slemproppen, dåå blev jag glad :D o tänkte att det nog var dags ändå.

Så vi blev inskrivna direkt efter CTGt.. så sa hon, "nu kan du ligga o vila ikväll och försöka sova inatt, sen imorgon bitti är de nog dags o föda, så får vi hoppas du är piggare". För jag va såå förkyld. Det var hiimskt.


Kvällen och natten var lång.. jag ville ge upp.. och jag tänkte många ggr att detta ska inte mina systrar behöva vara med om.. såhär ont ska dom inte få ha. Haha :D


Men ah så underbart det var när hon kom! O magge sa, det är en flicka..! Vilken lycka! :)


Idag ska Emma o Bobbi komma, så vi ska ut o gå en runda. Emma lovade sol, men jag såg den bara för en kort stund :(


Pappa o dotter ligger o sover fortfarande :) Tröttisar e dom :)


Nu ska jag göra mig klar innan tösen vaknar.

Hej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards